تبلیغات
سانترال - سانترال Central پاناسونیک خدمات سانترال
دستگاه سانترال پاناسونیک  KX-TDA100
سیستم سانترال پاناسونیک  KX-TDA200
مرکز تلفن سانترال KX-TDA600
از فواید برنامه ریزی و نرم افزار مدیریت سانترال می توان به بالا بردن کیفیت نرم افزار ارتباط با مشتری  یا CRM و پاسخکویی به تماس های دریافتی به صورت مطلوب تری اشاره کرد که این عملیات برای تنظیم نحوه زنگ خوردن خطوط شهری و پاسخگویی به تماس ها و یا استفاده از اپراتور گویا بسیار موثر و مفید است. برای فهم بیشتر این موضوع می توان گفت که دستگاه سانترال سه شیفت کاری برای مجموعه ها تعریف کرده است که این سه شیفت عبارتند از شیفت کاری روز که بیان گر فعال بودن شرکت و پاسخ گو بودن اپراتورهاست، شیفت نهار که به معنای وقت نهار و استراحت کارکنان است و شیفت شب که حکایت از تعطیل بودن شرکت دارد. این سه شیفت متناسب با ساعت کاری شرکت قابل برنامه ریزی است و فرد درخواست کننده می تواند ساعت عای مختلفی را برای این منظور در نظر بگیرد. هم چنین می توان تنظیم کرد که در چه شیفتی تماس دریافتی به چه داخلی یا داخلی هایی وارد شود و یا تماس ورودی در شیفت های مختلف کاری به چه شماره ای انتقال داده شود( دایورت کردن) و یا می توان تعیین نمود که تماس ها به چه ترتیب به داخلی ها وارد شود و یا داخلی ها را گروه بندی کرد.
به دلیل زیاد بودن برنامه ها و مختلف بودن کدهای دستگاه سانترال بهتر است که این تنظیمات توسط فردی آشنا به سانترال و یا کارشناس انجام شود که این عمل را به بهترین نحو انجام دهد و مناسب ترین برنامه را متناسب با نیاز مدیریت از طریق نرم افزار سانترال فعال کند

 یکی دیگر از این امکاناتی که این برنامه ریزی می دهد امکان نصب و تعریف دستگاه فکس به عنوان یک داخلی برای تلفن سانترال است که استفاده از سیستم فکس را برای تمامی کاربران به صورت کاملا مناسب امکان پذیر می کند و تمامی کاربران بدون در نظر گرفتن ظرفیت و مدل سانترال پاناسونیک شرکت که دستگاه کم ظرفیت و یا پر ظرفیت باشد می توانند از دستگاه فکس استفاده کنند.

این دستگاه از مراکز تلفن دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک می باشد
*حداکثر 96 خط شهری
*160خط داخلی با MEC
*امکان نصب کارت دیزا(اپراتور گویا)
*امکان نصب کارت PRI30 (خطوط ویژه شهری)
*امکان لینک دو مرکز سانترال پاناسونیک
*امکان اتصال به صندوق صوتی پاناسونیک
 
. هر کاربر متناسب با جایگاه و سمتی که در مجموعه کاری دارد می تواند از خطوط شهری استفاده کند که این تنظیمات توسط کد های تلفن سانترال فعال می شود. محدود کردن افراد برای دسترسی به خطوط شهری و یا محدود کردن به برقراری شماره هایی خاص باعث می شود که هزینه های مخابراتی به شدت کاهش پیدا کند و یا با این برنامه ریزی ها می توان روند پاسخ گویی را بهتر کرد.
 
*ارتقاء سیستم (خطوط شهری و داخلی) براساس نیاز شما




برچسب ها: سانترال، سانترال پاناسونیک، تلفن سانترال، دستگاه سانترال، خدمات سانترال، گارانتی سانترال، آموزش سانترال،  
دنبالک ها: سانترال، تلفن سانترال، دستگاه سانترال،  

تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393 | 10:56 ب.ظ | نویسنده : طاها ارتباطات | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
سایت عاشقانه تلویزیون شهری اجاره تلویزیون تورگاید تجهیزات نمایشگاهی بازاریابی اینترنتی ایزوگام قیمت ایزوگام بازاریابی ابزار طراحی سایت آگهی رایگان تبلیغات رایگان سانترال سماور ذغالی قدیمی تجهیزات نمایشگاهی اجاره تاکی واکی خرید ایزوگام ارتوپدی فنی شکم مصنوعی بارداری